Det här är ju verkligen spännande!

Du, (troliga) klasskamrat, som tycker det är så hemskt kul att muppa sig och att det är extremt viktigt att stå för sin åsikt, kan väl typ stå för sin åsikt? Med namn, menar jag.

Huh, huh, huh?

Urklipp (början är slutet, ordningen är ej kronologisk!):
"
Anonym om Tjoho alla glada och inte glada!

Du lär ju veta vem jag är. Japp det är ganska omoget men det finns en schyst anledning till varför det är omoget.

IP:

2007-dec-07 14:14
 


Johanna om Tjoho alla glada och inte glada!

Men bara GE UPP, jag tror jag vet vem du är och det är inte speciellt moget det du gör! väx upp

IP:

2007-dec-07 13:56

Anonym om Tjoho alla glada och inte glada!

Iställer för att försöka få mig att inte säga min åsikt kan ni väll försöka säga eran. Jag tyckte inte hennes inlägg var så roligt och längtade inte precis efter nästa, bevisa att du kan göra roliga inlägg isälltet för att försöka blocker någon.

En sak till, "Jag måste verkligen sluta låsas som det regnar."

Ha det! Ibeback. // Silent Bob

IP:

2007-dec-07 12:36

Anonym om Kokobom...

Tack för du visade mig att det fanns en sämre låt än Boten anna.

IP:

2007-dec-07 12:32

Anonym om Tjoho alla glada och inte glada!

(\_/)
(O.o)
Ett enkelt konstverk.
(^^)(^^)

IP:

2007-dec-07 12:21

Anonym om Tjoho alla glada och inte glada!

Vadå, så man får inte säga sin åsikt äns?

IP:

2007-dec-07 12:15

Anonym om Stå för vad du tycker.

Förlåt, kan inte avslöja min hemlighet.

"

PEACE & LOVE! /Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vilken skillnad gör det? Antar att ni redan listat ut det.

2007-12-08 @ 01:48:31
Postat av: Sussie

Palla göra en stor grej av det här! Låt det bara vara, låt anonym kommentera hejvilt och ta det med en nya salt bara.

2007-12-08 @ 23:26:11
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0