Schemat! *läskig musik*

Tjingtjong! (Har för övrigt fått för mig att det betyder purjolök på kinesiska, alltid bra att veta!)

Det jag vill säga är att jag har spanat in fronter, där det ligger ett schema. Enligt mig är det pissigt och det ser ut såhär:



Men sedan gick jag in på mitt namn och där såg mitt schema lite annorlunda ut, nämligen såhär (för den som vill veta):



Vet ej om detta är spikat än,
men det är förjävligt ändå! NJUT AV MORGONDAGEN!

//Tessan

PS. Är det bara jag som tycker att James verkligen har lyckats med engelskalektionerna?


Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Vilka korta lektioner ibland! Det är ju fan för lite tid på vissa... Ser helt knasigt ut. =/

2009-01-08 @ 15:10:25
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0