klassens vadååå?


Jag antar att vi vill ha "Klassens..." på skivan så då tycker jag att ni ska komma med förslag med nomineringar till varandra. Dock vet jag ej om vi ska smyga lite med det och att ni lämnar dom som lappar i skolan eller ber oss skriva ner dom, skickar privata meddelanden på facebook. Eller bara kör stenhårt med kommentarer här. Det lööööser sig.

Men vi kan prata mer om det på torsdag, SJÄLVKLART!

En grej, tänk på att nomineringarna ska vara syskon&föräldrar-vänliga :-)


/suss

psssst, imorgon onsdag får vi våra studentmössor!

Kommentarer
Postat av: nina

syskon och föräldrar vänliga? dvs att jag inte får ge förslag på att Rosanna ska vara klassens.....trummvirvel FNASK?! tror inte hennes pappa kommer hoppa jämnfota av glädje men han överlever nog!!!!

2010-04-14 @ 21:56:24
Postat av: Anonym

Nina borde bli: klassen bloware! För hon suger så mycket kuk! hejhej

2010-04-17 @ 15:27:59
Postat av: nina

eeeeeeeeeeeeeeeh ursäkta vem var det som skrev kommentaren ovan?!?!?!? LENA kanske?!?!? eller LENAS FAVORIT ELEV?!??!?! HORSANNA?!?!?!?!?!??!? DU KAN JU BLI KLASSENS KLISTERMÄRKES LENA ATT LENA ÄR KLISTARD PÅ DIG HEJHEJ!!!!!!!

2010-04-19 @ 20:09:11
Postat av: Alexander

CAPS LOCK CAPS LOCK CAPS LOCK

2010-04-20 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0