en vecka och en dag

Hej alla fina och underbara kompisar!
För en vecka och en dag sedan satt vi ju i A12 och skickade den där snäckan runt och fick säga några ord men det räcker ju för fasikens skull inte med några få ord. Det låter klyschigt att säga men ni, vi, var den bästa klassen ever! Det går inte att mäta med klassen från låg och mellanstadiet eller under högstadiet för det här är en klass, känner jag, som har strålat värme och kärlek. Jag vill bara få ur mig lite om hur mycket jag kommer sakna er och att vi lätt ska ses så mycket mer. Vi kanske kan campa i min lilla studentlägenhet i Karlstad så småning om ;) Och vi borde nästan få ta studenten minst en gång till!

Puss på er!
suss

(och är det bara jag som blir tårögd när jag ser Pontus stå och lägga armen om Lena i videon, hur himla bra dom har kompleterat varandra!)


Kommentarer
Postat av: Oden

Detsamma Sussi och håller med dig till 100 om hur klassen är! Men det är ju fest på lördag så ni inte har glömt det, tror att stället heter Mango men är inte helt hundra men fråga Jonas eller någon annan de vet! yeha party =)

2010-06-17 @ 23:05:31
Postat av: - Alexandra!

Åh, jag bara kände det Pontus och Lena antagligen kände när dem stod där, jobbigt värre. Tusan så sorligt det är, jag vill träffa dem igen och bara krama dem och tala om för dem hur otroliga dem varit. Jag älskar dem och jag älskar min klass. Ni är fortfarande min klass, inte före detta, inte ex.

2010-06-30 @ 18:08:04
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0