lokal....? hur många....? eeeeeeh?

Hej klassen!

Jag har ringt snubben som är evenemangsansvarig på Två Grabbar, och vi ska förbi och kika imorgon. Om stället är skitfult och på tok för litet ringer jag till skivfixaren och ser om det går att fixa en större lokal? Skulle jag kunna få lite tips på hur stor lokalen måste vara som minst för att alla ska få plats? Hur många har ni och era kompisar i klassen bjudit/tänkt att bjuda - och hur många av dem tror ni kommer? Jag förstår att det är nästintill omöjligt att svara på dessa frågor, men jag vill ha ett hum om detta för att veta vad vi behöver så vi kan fixa det här snabbt! DETTA GÄLLER ALLTSÅ EFTERSLÄPPET!
 


Kommentarer
Postat av: nina

Om jag fick bestämma hur många jag vill bjuda, skulle det kanske vara runt 8-9-10 st? det e bättre o ha en förstor lokal än en förliten, jag vet att det finns dom som inte kommer bjuda så många, men det finns dem också som vill bjuda jävligt många (jag skulle kunna tänka mig att ´bjuda fler än 10 om det går liksom, o ja, jag kommer se till att alla jag bjuder kommer också) så det kanske jämnar ut sig? If you know what i mean...

2009-11-02 @ 15:11:10
Postat av: Johanna

det är så olika hur många alla vill ha med sig. Jag själv har kanske ett tiotal jag vill bjuda medans andra har kanske två. Vi kanske kan fixa de, även med en liten lokan på så sätt att de som vill bjuda färre kompisar delar med sig till de som vill bjuda flera? Som vi sa i klassrummet idag, häldre en full lokal än en tom lokal ..

2009-11-02 @ 15:12:02
URL: http://blameless.blogg.se/
Postat av: MiNi

Jag tänkte bjuda 20 pers varav jag vet helt säkert att 5 kommer. Sen har jag och Angelica en del gemensamma kompisar som jag inte räknat med här.

2009-11-02 @ 15:30:19
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: tessan

nina: grejen är att vi inte kan ha en för stor lokal. en större lokal måste dra in mer pengar i ex baren, gör de inte det dras det från vår deposition. det finns också en risk att skivan ställs in, alternativt att vi måste byta lokal om det inte kommer tillräckligt med folk. dessutom ser det så sjukt tråkigt ut med en liten klick människor i en skitstor lokal!



johanna: jag håller med dig! du kan få en biljett av mig! ;)



2009-11-02 @ 15:31:35
Postat av: Fredrika G

vart ligger två grabbar?

2009-11-02 @ 15:50:56
Postat av: Bella

jag tycker iofs att lokalen såg rätt mysig ut på bilden, annars kanske skyddsrummet passar?

(så ledsen för det här med ett ställe, tycker verkligen det sög, jävla as krögare!)

2009-11-02 @ 18:25:54
Postat av: tessan

fredrika: sveavägen 41! men de har en till lokal på söder!



bella: ett ställe kändes ganska rätt, riktigt tråkigt att det blev såhär. jag har också kollat lite på skyddsrummet - ett alternativ om två grabbar är för litet?

2009-11-02 @ 19:19:17
Postat av: Alexander

Jag kommer bjuda typ två pers som kommer lalla till eftersläppet, så resterande biljetter delar jag gärna med mig till de som faktiskt har kompisar.

2009-11-02 @ 20:00:56
Postat av: jenny

Jag kan tänka mig att bjuda 4-5 pers ... men har heldre en mindre lokal som vi fyller än en stor tom! jag menar 200 pers på ett dansgolv räcker gott och väll för mig iaf.

2009-11-02 @ 20:26:38
Postat av: Andreas (Mr cool)

Jag hade då tänkt bjuda 38, hoppas det är lugnt. folk får gärna dela med sig av sina biljetter till mig

2009-11-02 @ 22:10:22
Postat av: bengt

fett cool kille, med fett mycket kompisar. men ja har fler! ja ska bjuda 39.. ;)

Och ja kommer se till så att ALLA kommer!

2009-11-03 @ 10:59:40
Postat av: sussi

heja bengt!

2009-11-03 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0