jättemycket kul!

Hej alla glada och alla andra!

Nu skall det uppdateras! Idag hade vi ju klassråd och vi kom överrens om att vi ska klämma och känna på tre olika teman och de är följande "Disney/Tecknat", "Astrid Lindgren" och "Jag kommer direkt från..." så vid nästan klassråd/mentorstid kommer vi rösta mellan de här tre och det vinnande temat blir temat för skivan!

Sedan så har Pontus varit duktig och äntligen fixat vårat BF-rum på fronter så nu kommer vi åt våra mappar och massa annat skoj. Typ.

Och glöm inte att kika in på fronter för att ta reda på när ni har redovisning av HP-uppgiften och så vidare.

kram på er!
sussiluss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ge mig min bysse, för nu är jag arg!

2009-10-16 @ 19:55:37
Postat av: Alexander

- Du och jag Alfrd.



- Jaa Emil, du och jag..

2009-10-18 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0