dagen efter

Underbara, fina, söta, roliga, glada och bedårande klasskamrater! Igår så var jag så nervös att jag nästan kissade på mig. Och nu i efterhand kan jag bara säga tack till er alla, för vi fick vår BF:iga, jag läser det som "biffiga" av någon anledning, skiva. Och jag är bara så himla glad och glad över att ni också är så himla glada!

Glöm inte att dela med er av bilder till varandra. Och jag delar gärna med mig av det, egentligen, 15 minuter långa bildspelet.


Kram på er alla!
Suss

Kommentarer
Postat av: Alexander

Kan ni inte lägga upp lite bilder från skivan här på bloggen?

2010-04-30 @ 19:02:00
Postat av: - Alexandra!

Jag håller med min kära!

2010-04-30 @ 21:02:02
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: suss

bilder kommer väl upp när man orkar... :P

2010-04-30 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0