middagskuverten!

Hej kompisar! Nu har jag fått mejl angående middagskuverten. Jag vill att ni kollar upp och meddelar följande så fort som möjligt:

  • Antal gäster ni ska ta med er (t.ex. om ni tar med er mamma och pappa så säger ni att ni tar med er 2)
  • Allergier eller andra matrelaterade "problem" (jättejättejätteviktigt att ni kollar upp det och meddelar oss!)

Ni betalar till mig i samband med att ni skrivs upp på listan. Enligt kontraktet är det 350 kr per person. Vad jag förstått handlar det alltså inte om några fysiska biljetter, utan ni kommer att skrivas upp på en lista (ex. Theresia +2 om jag ska ha två personer i sällskap), kan dubbelkolla detta om så önskas.

Vi måste dessutom bestämma meny fortfortfort! För att underlätta för oss fixare hade jag tänkt lägga upp en "omröstning" här så fort som möjligt och ha den öppen i en vecka eller så. Ni får hemskt gärna sprida ryktet och kika in lite senare, alternativt imorgon. Om ni undrar något är det bara att ringa, sms:a, skriva på facebook, skicka röksignaler eller mejla!

Pussåkram!
theresia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0