skivan är kirrad!

Hej, hej, hallå klassen!

Nu har jag och Amanda skrivit på ett fint litet kontrakt där det typ står att vi har bokat en lokal till studentskivan. Ett Ställe, blev det! Så ALLA får rita hjärtan och glada gubbar kring den 28 april i sin almanacka! Skönt att ha det avklarat. Det som återstår nu är väl flak. Hade tänkt att vi kan snacka om det någon gång i veckan. Sedan är ett konto nu fixat (tror jag), men det kan vi snacka om i samband med flaksnacket! 

Förresten, Ett Ställe är en ganska stor lokal. Vi satte ett mål på 240 partajgäster, så alla få filura på lite vänner (eller ovänner, vad vet jag?) att bjuda. Vi får biljetterna kring jul. Snittet att sälja per skalle är typ 7 st. De som känner att de kan sälja fler än så kan ju ta lite biljetter från de som känner att de kanske inte kommer upp i det antalet. Det var lite mer grejer vi tog upp, men det kan vi ta i samband med allt annat snack! Och just det, minimum antal matgäster är 70 stycken (inklusive oss själva), det klarar vi galant, va? Hoppas det känns bra för er, kompisar!

Förresten blev jag och Amanda (och vår studentfixare) skitimpade av hur smidigt det gick att samla in pengarna! Cred till klassen!

KRAM!
Tessan

Kommentarer
Postat av: Elvira

Vad kul att allt har gått så bra! :)

2009-08-31 @ 23:18:53
Postat av: sussiluss

kram

2009-09-01 @ 15:03:26
Postat av: Jonas

häst

2009-09-02 @ 11:44:02
Postat av: Alexander

Barbapapa

2009-09-03 @ 22:07:22
Postat av: sussiluss

träslev

2009-09-04 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0