the results of: IT'S F*CKING GISSA GUBBEN!

1. Glikeria
2. Jonas
3. Alexandra
4. Oden
5. Rosanna
6. Andreas
7. Johanna
8. Roshna
9. Fredrika S
10. Alexander
11. Jonas
12. Denie
13. Angelica
14. Jonas
15. Nina
16. Rosanna
17. Amanda B


OCH VINNAREN ÄR....
Suss! Med ALLA rätt!!! Även Frasse kirrade full pott, men Suss var snabbare. Oden placerar sig på en tredjeplats med 14 av 17 rätt. Alla andra klasskamrater (förutom jag, som är utom tävlan...) kommer SIST! Hallåå, lite action här, klassen! Suss får kanske en kaka en vacker dag, gratulerar!

tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

sussie vinner ju alltid för att hon är bffs med dig och amanda tessan!!!!!!!! fuskgrejer och grejer -.- eller så är sussie bara extremt smart och bläddrar igenom alla bilder som finns på klassen/tagen av någon i klassen varje dag... jag hoppas verkligen inte sussie är en sådan nolifer meeen kanske det kanske!! tror mer på fuskgrejen =) hahaha!!

2009-12-21 @ 22:40:25
Postat av: nina

JAG skrev kommentaren ovan, jag skrev mitt namn, fuskar ni med att tro att jag inte vågar stå för fuskgrejen? theresiaaa -.-

2009-12-21 @ 22:41:19
Postat av: - Alexandra!

Det är lite svårt att veta vem som t.ex har "Dick" skrivet i pannan om man inte sett bilden innan. :P

2009-12-22 @ 10:25:51
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: tessan

då får man gissa, alexandra! det är ju "gissa gubben" och inte "veta gubben"! :D

2009-12-22 @ 15:59:45
Postat av: sussihihihi

nina, jag har ett bra minne när det gäller personers ansikten och så svårt är det inte att minnas klockrena bilder från t ex graninge (jonas med dick i pannan) och så svårt är det inte att känna igen sina klasskamrater :) bara för du inte vinner din korv! mohahahah.

2009-12-22 @ 17:34:50
Postat av: Johanna

Hhahahahahahah jag känner fan inte ens igen mig själv!!!!

2009-12-22 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0