torsdag 29/12

Imorgon är det Förintelsens minnesdag och vi börjar kl 9 i Aulan! Aulagrejset ska hålla på mellan 9-12, sedan har vi lunch 12.30 (det kommer att vara rush kl 12, så tvåorna får äta senare för att ettorna är små. Typ.), 13.30 börjar vi igen i Aulan, har jag för mig, då vi har P100-info. Vi slutar kring 15. Det här har Karolina (läraren!) berättat för mig, Frasse och Shauli, så ajabaja på den som blir arg på mig om något inte stämmer! Då skickar jag Frasse & Shauli (och kanske Suss & Amanda, om det inte är de som blir arga) på er! Kortfattat blir det alltså:

9-12 Aulan, Förintelsens minnesdag
12.30-13.30 Lunch
13.30- ca 15 P100-info

Sedan filurade jag på att vi kanske ska ta tag i det här med att lägga upp läxor här, jag är en av de som har en tendens att alltid glömma vad vi har i läxa och tills när, och det skulle underlätta om vi la upp läxor här, jag lovar att lägga upp de jag kommer ihåg!

/Tessan

Kommentarer
Postat av: suss

Kan påpeka lite glatt att ett väldigt detaljerat schema för morgondagen ligger uppe i Fronter och på skolans hemsida i veckans veckobrev!

2009-01-28 @ 17:35:34
URL: http://susannekarin.blogspot.com
Postat av: Alexlyndra

Jag undrar bara en grej, om den håller på till 12 i aulan, och vi har lunch 12.30... Vi FÅR alltså inte gå ner i matsalen förrän halv ett, eller vadå? Så vi har rast i 1,5 timme? =/

2009-01-28 @ 19:54:50
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: tessan

jag vet inte, karolina sa bara att det skulle vara fullt med ettor då...

2009-01-28 @ 21:28:47
URL: http://trubbel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0