förslag på kääääk

Här kommer förslaget på meny/middagskuvert från Två Grabbar & Kök:

Förrätt
- Traditionell Toastskagen alt. Limegravad laxsallad

Varmrätt
Fläskfilé med kantarellsås,
Pocherad Laxfilé med citronsås
eller Panerad kycklingfilé

(Potatisgratäng, råstekt, rundstekt eller kokt potatis)

Efterrätt
Brownie med grädde alt. Cheesecake med färska bär

Ett glas vin eller öl ingår i varje middagskuvert (alkoholfritt för minderåriga)

Vegetariskt alternativ i samråd med klassen. Allergier och så vidare skall anmälas för att få rätt mat.


/suss

Kommentarer
Postat av: tres

2009-11-05 @ 14:36:04
Postat av: Annie

Jag röstar på toastskagen (MUMS!!!!), Panerad kycklingfile (svamp vet ja att flera ogillar, och mer fisk va ju tydligen inte heller så populärt, brownie med grädde!

2009-11-06 @ 20:31:16
URL: http://anniliciousbyme.blogg.se/
Postat av: Franci

Traditionell Toastskagen

Panerad kycklingfilé

Brownie med grädde



Låter YUMMIE ;)

2009-11-11 @ 00:11:26
Postat av: sophia

öhm om jag får rösta, trots att jag inte går i klassen (antar dock att jag kommer med johanna så jag borde få rösta) skulle jag gärna se något annat än fisk och annat från havet på menyn... :p och inte heller svamp.. ;)

2009-11-19 @ 17:48:50
URL: http://infantile.blogg.se/
Postat av: suss

ett tillägg är att det här inte är till för att röstas om utan bara för att göra förslaget tillgängligt för hela klassen :) men det är bra att ni är på g med vad ni vill ha.



och sophia klart du ska vara på hugget och framföra lite önskemål som "utomstående" gäst också :P

2009-11-22 @ 18:29:22
Postat av: Johanna

asså Sophia, ursäkta men .. din röst räknas ej! ;)

2009-11-28 @ 01:41:53
URL: http://blameless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0