lägesrapport

Hej kompisar!

Jag, Amanda S & Sussie har varit och spanat läget på Två Grabbar & Kök, och jag kan bara säga att vi alla tre är imponerade! Lokalen är väldigt fräsch och luftig - och kommer till våren att kunna rymma upp till 350 pers. Det kommer dessutom att finnas en stor "rökruta" en trappa ner. Jag tycker att lokalen är tagen! Vad tycker ni?

Vi kommer att gå in lite mer på vad vi pratade om på torsdag, och jag ska försöka få tag på vår skivfixare och se över våra avtal då denna lokal är lite mindre än Ett Ställe. Men, ställ frågor eller säg vad ni tycker här bland kommentarerna, eller på klassrådet på torsdag!


PS. GRATTIS JONAS!!!!


KRAMAR!
theresia, amanda s och sussie (välkommen, suss!)

Kommentarer
Postat av: sussi

hehehehe, tack.



och här kommer länkar till skivor som en klass från torra norra hade på två grabbar & kök förra året: http://gymnasieliv.se/album/list/45

2009-11-03 @ 16:32:13
Postat av: sussi

jag menar ju "här kommer det en länk till en skiva". vill inte att elvira kommer och slår mig :)

2009-11-03 @ 17:05:22
Postat av: Johanna

TAGEEEEET!

2009-11-03 @ 21:09:53
URL: http://blameless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0