viktigt angående skivan

Hej klassen!

Jag (och Amanda) vill ju att ni ska hänga med i svängarna när det gäller skivan och allt studenttjafs som vi har koll på. Nu är det så att jag fick ett samtal från vår studentfixare; han sa att vår lokal (Ett Ställe) är dubbelbokad och kallade oss till möte på fredag. Självklart ska vi göra allt vad vi kan för att behålla vår lokal (vi måste ju trots allt ha bokat först?!), men jag vill att ni ska veta att det finns en liten risk att skivan kommer hållas på Två Grabbar & Kök (om nu inte den är uppbokad eller dubbelbokad eller något annat skojsigt då). I sådana fall blir det annat datum och hela fadderullan, men om en datumändring sker ska självklart hela klassen diskutera och komma fram till ett nytt.

Men, som jag sa, vi var ute i jävligt god tid, och jag har väldigt svårt att tro att någon annan bokade lokalen före oss. Vi ger inte med oss i första taget! Vi ska kriga!

KRAMAR!
theresia & amanda s

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kör nåt Jedi-mindtrick på dem så glömmer de bort allt om dubbelbokning.

2009-10-28 @ 20:43:55
Postat av: Alexander

Haha, whoops jag gjorde visst nåt Jedi-trick själv och utgav mig för att vara Alexandra.



The force is strong in this one!

2009-10-28 @ 20:45:28
Postat av: Jonna

Jag gjorde samma jedi-trick som alex och blev Jonna.

2009-10-28 @ 22:42:51
Postat av: jenny

men har ni inte redan skrivit kontrakt det kan de ju inte bryta ?

2009-10-30 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0