Vinyl

Jag vet att jag säkert är alldeles för sent ute med detta. Men jag ogillar verkligen tanken på att hela våran klass + kompisar + föräldrar ska komma som disneyfigurer till studentskivan. Nu är det inte bestämt, men chansen finns ju.
Jag vet att vi var inne lite på 50tals tema, 80 talstema osv.. Så om de fortfarande är möjligt så skulle jag vilja lägga till ett alternativ. Vinyl.

60,70,80 tal. Det kan väl vara kul? Sorry men jag vill verkligen inte vara Nalle Puh på studentskivan! ;D



Går Disney/teckant igenom så kommer jag som Nalle Puh ändå!

Kommentarer
Postat av: jenny

tycker de egentligen är för sent med nya förslag.. man kan inte hitta på nu bara för att man inte gillar förslagen som finns :S

2009-10-22 @ 09:17:45
Postat av: Anonym

håller me jenny, en aning för sent ;)

2009-10-22 @ 12:13:35
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Disney är inte bara tecknat. Nån som hört talas om Pirates of the Caribbean? :)

2009-10-22 @ 17:21:55
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Karolina J

Jag tycker att vinyl är en bra ide! Vi skulle iaf kunna kolla om de e några som är intresserade i klassen :)

2009-11-01 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0