spexfotot

Hej klassen!

Jag ville bara göra klart för hur det blir på onsdag! Vi hade som bekant en omröstning där vårt ursprungliga förslag "Barn utan framtid" blev nedröstad av en annan variant av "Barn utan framtid".

Vad jag förstod så blir namnet på fotot "Barn utan framtid", men det hela får en liten twist då vi, istället för att se ut som uteliggare och sådant, klär ut oss till högutbildade och/eller välbetalda människor med hög status (skitbra idé, Bella!). Förslag som kom fram var akademiker, läkare och jurister, så där har vi lite riktlinjer. Jag kom även att tänka på att de som känner att de inte har något hemma kan springa upp och fråga Anna-Karin om de får låna en labbrock och lite coola brillor. Vi kan ju också låna lite tjocka böcker på bibblan så vi ser extra smarta ut (y).

Jag skulle även vilja att folk kontaktade sina polare som inte var på svenskan idag (vad jag vet så är det Johanna, Amanda B, Orneline, Carolina, Oden & Jonas, jag kanske har missat någon/några), så ingen kommer dit som uteliggare på onsdag!


PUSS&KRAM!
tessan

Kommentarer
Postat av: Elvira

Känns fortfarande som att ni är en liten grupp som bestämmer allt.

2009-09-21 @ 22:04:24
Postat av: Alexander

Känns som att du gnäller lagom mycket.

2009-09-21 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0