TEMA-SKOLFOTO!

Hejsan alla bf:are. Nu är det dags för vårat spex foto och jag vill verkligen ha ett roligt tema ifall vi ska spexa överhuvudtaget. jag vill absolut INTE ha "barn utan framtid". jag tycker det är ett för spritt tema där de kommer va svårt att få ett sammansatt foto. Jag brukar tycka de bästa spex foto är de där alla gör samma sak tex. alla klär ut sig till samma djur. Vi kan också välja att vara någon seriefigur. Ett annat aternativ är att göra någon slags scen där de händer något som en stillbild av en teater. Ni kan väll alla fundera på det så kanske vi kan knåpa ihop något kul!

MVH JEnny

Kommentarer
Postat av: Amanda S

Om jag får säga min åsikt så tycker jag att "klä ut sig till samma sak" inte är den roligaste idéen. Med tanke på att det är inte lika roligt att titta på, inte så många olika saker att titta på helt enkelt. Det skulle vara skojigare om man bestämde ett tema och då får var och en klä ut sig själv inom det teamat. Att alla inte är är samma sak. Barn utan framtid tycker jag är en rolig idé som vi redan började prata om i ettan!



Men det är bara min åsikt om det hela. Vi kommer att komma fram till något alla i klassen som kommer att vara bra!

2009-09-19 @ 12:32:52
Postat av: tessan

jag håller med amanda till hundra. jag tycker att det är sjukt tråkigt att göra något alltför genomtänkt, när det gäller "barn utan framtid" handlar det mer om klassen (det är väl det ett KLASSfoto går ut på?)och det är något man kan göra personligt. dessutom är det en väldigt rolig och ganska så intern grej, vilket jag tycker är mycket skojigare att genomföra.

2009-09-19 @ 14:22:13
Postat av: Francisca

heeeej tjejer... ja håller med tessan och mandis... tycker själv att förra årets spex av en klass som klädde ut sig till läraren patrik lönnberg var hel tris och för planerat... gillar mer det spontana och galnare... plus att vi hade pratat om det i ettan och jag tycker att vi ska hålla det vi sa...

kramisar hoppas att vi pratar mer om det på måndag :)

2009-09-19 @ 22:57:16
Postat av: Alexander

Jag måste dock säga att Patrik Lönnberg-fotot var komiskt guld.



Men jag är fett på barn utan framtid, det är roligt när alla har sin egen idé av vad noll framtid innebär.



2009-09-20 @ 19:40:32
Postat av: tessan

lönnberg var klockrent, lönnberg är redan gjort. barn utan framtid kan säkert bli minst lika klockrent! (y)

2009-09-20 @ 19:48:19
Postat av: Annie

Ja, de flesta är ju för den idén, Barn utan framtid. Jenny, du får också tänka på att vi har två dagar på oss. Jag vet inte hur de är med er andra men jag har i alla fall inte lust och pengar att klä ut mig till ett djur (?) på två dagar.



Jag har aldrig hört om ett spexfoto som ska vara så organiserat, är det inte roligare när alla har en egen uppfattning och använder sin egna fantasi? Det kommer ju bli jätte spritt med hur folk ser ut, och är dedt inte det som är det roliga? Jag tycker iaf det! :)

2009-09-21 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0