töntigt inlägg, men vafan..!

Hej mina fina kompisar!

Vill bara säga att jag är så sjukt imponerad av typ allt skivgrejs de senaste dagarna! Trots problemen så har ni pallat av att ta tag i biljettförsäljningen och förvandlat det från något nästintill uselt till något riktigt jävla bra!!! Jag blev så glad idag när ni kom och shoppade loss på en massa biljetter! Imorgon satsar vi hårt för att sälja de sista så vi kan betala in pengarna med glädje och se fram emot en äckligt rolig skiva! NI ÄR BÄST!

MASSA KÄRLEK!
tessan
...och suss och amanda också, antar jag :)

Kommentarer
Postat av: suss

♥♥♥♥♥♥ :D

2010-04-21 @ 19:08:50
Postat av: Oden

jippi!!! ^^

2010-04-21 @ 22:19:50
Postat av: - Alexandra!

INFO OM SKIVAN, TACK! Tider osv, säkert många som vill veta. :)

2010-04-26 @ 18:59:45
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0