måndag

Hej finfina BF!

För det första vill jag bara säga att jag skickat ett jättefint mejl till skivfixarna. Nu får vi hålla tummarna på att de ger med sig och att vi får våra pengar tillbaka. Sedan har det varit lite oroligheter kring flaket. En av flakgubbarna messade mig igår och flakförbudet gäller Kungsgatan, Stureplan, Vasagatan, Hamngatan och Sergels torg, så vi ska och får alltså åka flak! När det gäller imorgon så ska vi ses och förbereda inför tisdagen så gott vi kan. Det som ska fixas är flakförberedelser och böcker till L&P. Skulle gärna vilja att folk tog med sig:

Ballonger
Silvertejp
Snören
Grejer till L&P's böcker
Extra mp3/iPod som jag kan lägga upp flakmusiken på ifall min mp3 strular
(vilket den har börjat göra, så jag vore väldigt tacksam om några kunde ta med sig!)
Andra välbehövliga grejer...? Förslag!


Förhoppningsvis får vi låsa in grejer hos Lena och Pontus över natten. Vill tillägga att det är bättre att ni tar med er för mycket grejer än för lite! Vi vill ju inte sitta där och grina för att lakanen ramlar av för att det inte gick att fästa dem med typ tuggummi...

Just det!!! När ska vi hooka upp imorgon? Jag är lite sugen på typ klockan 10 vid skåpen för jag måste hem och laga mat, men å andra sidan så säger Suss att vi nog kan ha ett klassrum i samband med religionen och det är ju också en fördel, men då är det från 11.15 och framåt.


KRAMKRAM!!
tessan

Kommentarer
Postat av: Alexander

Det är även viktigt att ni kommer så jag kan avslöja min stora surprise för er alla!

2010-06-06 @ 15:20:19
Postat av: Jonas

Ni kan sticka till Bahamas

2010-06-06 @ 15:31:36
Postat av: suss

Sexy Lexy, givetvis. whoooppopopppohhhoohop

2010-06-06 @ 15:32:48
Postat av: jenny

jaha men kommer vi överens om någon tid här eller? Helst vill jag att vi ses tidigare vid tio som sussi sa.

2010-06-06 @ 18:03:05
Postat av: suss

BF:are! This is the grej: Tessan kommer att befinna sig vid skåpen vid 10.00 med böckerna. Sedan haffar vi förhoppningsvis ett klassrum vid 11.15. Sedan MÅSTE NÅGON/NÅGRA ta med sig mp3spelare/ipods för den vi hade tänkt oss har tydligen gått och dött. Ingen MP3 = Ingen flakmusik. Kuuuul. Nej. Okej? Bra. Ses imorgon!

2010-06-06 @ 18:06:32
Postat av: - Alexandra!

Dem har minskat antal på de de förbjudna flakgatorna! Nina skrev på Facebook. ;D

2010-06-06 @ 19:32:46
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0